lördag 25 maj 2019

Sommarlovs fredag

Klockan har redan hunnit bli mycket och jag har inte fått fredagslistan skriven...så kan det vara när man har lov, då kan det vara bråttom. Vi har sovit länge och sedan shoppat skor åt 4/6. Nu ska jag försöka plita ner några rader medan jag sitter och tittar på när Lucas tränar baseball. Tog redan en svettig promenad (33° här nu just)...


... jag
mår toppen, men har varit lite trött den senaste veckan, vet inte om det berott på att Alina sovit oroligt och varit vaken nästan varje natt eller att jag väntat på sommarlovet. Idag har jag iallafall fått sovmorgon! 

...min älsklingar
de är också så glada för att få lite ledigt, nästan tolv veckor tills väckarklockan ringer igen.


...veckans bästa
SOMMARLOV 

...vill ha
en ny handväska som skulle passa mina sandaler, tycker den svarta lyser så svart nu till mina sommarkläder.


...veckans "naturbild"
tagen på dagens promenad

...veckans bästa maträtt
Gårdagens grillspett (kött, salsiccia, salvia och bacon) med en sallad till. Det börjar vattnas i munnen när jag tänker på det. Idag tänkte vi ta jämt pizza fredagen till ära.


...planer för veckoslutet
Det här börjar låta tramsigt, men det här veckoslutet går även det i korgbollens tecken...turnering hela veckoslutet. Men på måndag är det "ledig dag" (Memorial Day) för de som arbetar så då tror jag vi ska försöka hitta på något skoj. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar