tisdag 5 maj 2015

Plättkalas



Skönt att krypa ner i sängen, ligga lite och "surfa" på telefonen...kolla vad som har hänt i världen...Mina ben värker, träningsvärk, men det är bara positivt så vet man att man gjort något.



Igår blev det "lång länk" (i mina mått mätt) medan Edvin var på fotbollsträning. Vilket underbart vårväder vi fick njuta av. Jag gick ensam, ibland kände jag mig lite väl ensam då jag inte riktigt visste var jag var, men jag hade ju fågelsången, naturen och mina egna tankar, jag njöt sååå...en stund för mig själv.



Idag blev det en del skogsvandring och en hel del mera liv... Vår scoutkår Åfararna hade gett som "födelsedagsgåva" åt Fribytarnas vargungar ett plättkalas och det gick av stapeln idag. Så ca 35 vargungar plus en hel del ledare samlades vid Kantorsträsk för att steka plättar, leka och umgås. Det kan man kalla "gemenskap över gränserna"! Det var sååå lyckat!

Nu skall benen vila, Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar