fredag 21 juni 2019

Midsommar...

Tittar bara som snabbast in här... de får bli en riktigt kort "fredagslista" idag för vi har tagit midsommar. 



...sol, måsar som skränar, motorbåtar som kör förbi, vågor som får bryggan att gunga. Här sitter jag med mitt eftermiddagskaffe och njuter medan barnen sysselsätter sig med lek i vattenbrynet, fiske, någon tur i roddbåten. Njuter SOMMAR när den är som bäst!




Vi har nu varit i Finland en vecka och jag känner mig ännu som jag skulle leva i ett lyckorus...allt är så ofattbart fint här! Jag stiger upp på morgonen med ett leende, njuter mig genom dagen och nästan glömmer att gå till sängs på kvällen. Kan bara stanna upp och njuta i nuet...titta på molnen eller dofta på en blomma. Tror barnen också njuter, de hittar hela tiden på något att göra, träffar kompisar och är ovanligt snälla. Saknar så mina älsklingar som inte ännu fått ta sommarlov. 


Önskar alla en fin och kärleksfull midsommar! 
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar