lördag 8 juni 2019

Hälsningar från baseball planen...

Sommarlovet rullar på och jag får ingenting gjort, hihi. Som t.ex. det här inlägget, klockan är redan sju på kvällen och jag inte fått det skrivet. Värmen börjar bli olidlig, så ska man göra något utomhus bör man se till att få det gjort  tio på förmiddagen. Barnen njuter och leker med kompisar, man vet aldrig hur många vi är...som i morse hade jag sju barn då jag vaknade. Skoj.


...jag
har tagit semester, eller rättare sagt kroppen har tagit det. Känner mig nedstämd. Skulle vilja göra så mycket men kommer bara inte till skott, flyttar mig bara från stol till stol och känner mig stressad över allt ogjort. Måste skärpa mig! 

...min älsklingar
Sysslar på med sitt, tror att de njuter av att bara vara.


...veckans bästa
Var nog att vi äntligen kom iväg till stranden. Jag njöt som bara den.

...veckans sämsta
Veckans bästa kan man också säga att blev veckans sämsta för vi brände oss alla i solen trots solkräm. 

...vill ha
Min energi tillbaka 

...saknar just nu
kanske inte just nu men efter någon vecka, en stor vattentät säck...skall iväg på sommarpaddling med scouterna...skall bli så skoj, kan knappt vänta. 


...veckans "naturbild"
är "surprise, surprise" från stranden 

...planer för veckoslutet
Inga direkta planer...barnen skall iväg på ett kalas, annars har vi inte något.

Nu tar vi just veckoslut, bara Lucas match först! Hoppas ni får njuta av sol och värme! 
...nästa fredag är jag redan i Finland 

1 kommentar:

  1. Härliga bilder.... alltså du kommer i morgon till Finland. Hör av dej när du har tid.. skulle vara såå roligt att ses!

    SvaraRadera