fredag 26 april 2019

Så veckan gått fort...

Oj, hjälp är det fredag igen...har inte alls hunnit fundera på någon fredagslista den här veckan. Men skall försöka sätta ihop en snabbt.

...jag
Mår bara bra, är så nöjd att jag tagit mig i kragen och rört på mig, lite åtminstone, alla dagar den gångna veckan, hoppas det skulle bli en vana.


...min älsklingar
De mår också fint!

...veckans bästa
Det var nog påskhelgen som vi firade i Austin. En mini stadssemester. Det var så mysigt att strosa på gatorna, ta sig en kaffe och bara vara familjen tillsammans. Och så är jag så glad åt Lucas baseball vinst i onsdags. Fint kämpat Cardinals!



...veckans sämsta
Tror jag snart får ta bort den här rubriken för det är alltid så svårt att komma på något.

...vill ha
En bukett blommor och kanske någon grön växt för att pigga upp det lite här hemma.

...saknar just nu
Har just bytt sängkläder i alla sängar och det skulle vara så skönt om vi hade en uppsättning lakan till så man kunde bädda rent genast och inte behöva vänta på att tvättmaskinen tvättat först.

...veckans "naturbild"



...veckans godaste maträtt
Tror jag väljer räkwrapen vi åt på lördagen.

...planer för veckoslutet
Lucas har match igen på lördag. På söndag får vi Edvins korgbollslag (+föräldrar) på middag, skall bli roligt...men lite att stå i innan dess.


Kram!
Hoppas ni kan njuta av våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar