lördag 20 april 2019

Fredagslistan...

Så var det fredag igen och här kommer fredagslistan som jag lovade förra veckan.

...jag
mår to-peli-topp! 

...min älsklingar
De mår också fint. De har sett fram emot påsken och ledig dag idag.

...veckans bästa
Alla grattisar jag fick på födelsedagen! ...och tulpanerna, jag bara älskar tulpaner (men de är så svåra att få tag på här, men min älskling hade lyckats).


Och att Alinas en "teckning" har visats på en stor "konstutställning" i veckan. Endast två teckningar från varje årskurs (per skola) i hela skoldistriktet var med.


...veckans sämsta
Att mina älsklings byxor fått hål, helt enkelt sönderslitna (så måste hitta tid att sy ett par nya linnebyxor, kan liksom inte vara utan...).

...vill ha
Är nöjd just nu...önskar bara en lugn och skön påsk.

...saknar just nu
MEMMA!

...veckans "naturbild"
Från promenaden i onsdags.




...veckans godaste maträtt
Hmm, grönsaksbiffarna med tzatziki.

...planer för veckoslutet
I och med att vi är lediga idag =lite längre veckoslut, tänkte vi åka till Austin för några dagar. Skall bli skönt med en liten minisemester.


Glad påsk till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar