torsdag 18 oktober 2018

Mysbyxor...

En del dagar kommer man bara inte igång. Idag har varit en sådan dag. Timmarna har bara gått, jag har tagit en kaffe eller två eller tre eller flera, men ändå inte "startat". Har inte haft tråkigt, men kan med handen på hjärtat säga att jag inte gjort något (förutom det där vanliga hushållsysslorna). Jag är inte särskilt bra på att göra ingenting därför har jag lite dåligt samvete för det...men håll med det är okej ibland, eller hur?


Har "tossat" omkring här i yllstrumpor och nya mysbyxor. Byxor sydda i mjukaste velour (från Kangaskapina) med mönster av mina gamla slutslitna favoriter (klippte sönder dem så jag fick mönster). Det bästa med dem, förutom det mjuka tyget är den breda resårbandet och så sidenband, det är detaljerna som gör det.



Hoppas på en mera "produktiv" dag imorgon.
Kram! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar