fredag 29 juni 2018

Pustar ut...

Den här veckan har jag pusta rejält, det har var lite mycket på sistone både fysiskt och psykiskt.



Midsommar afton med en hel del förberedelser men också lite av det traditionella, bastubad med björk kvastar, sill lunch och grill middag, blomvaserna fyllts med blommor osv. 




På lördagen firade vi Edvins konfirmation. En fin dag på alla sätt. En stämningsfull och personlig konfirmation i Sibbo gamla kyrka. Därefter en lyckad fest hemma. Tack till alla som gjorde dagen till en oförglömlig dag!


Söndagen fylldes av tårar..  då vi tog farväl av våra katter. (Hoppas de fått ett riktigt bra hem.) ...men också av glädje då vi fick träffa våra familjebekanta från Amerika. Ja och så hann vi ännu med liten namnsdagsbjudning. Vi grattade Jan och Johannes <3



Måndagen var fylld av "måsten" före flytten och sedan packning, packning, packning...för på tisdag kom flyttbilen. Efter att flyttlasset gått kände jag mig helt slut, som om luften gått ur mig...orkade ingenting...tog en avslappnande promenad runt Hanaböleträsk, andades...

Resten av veckan!? Jag vet inte riktigt vad jag har gjort, dagarna har bara rullat förbi...och idag har vi redan fredag.


Trevligt veckoslut! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar