söndag 26 oktober 2014

Överlevt veckan...



Puh eller jess,  jag har överlevt veckan! Trodde inte det skulle gå, åtminstone inte så här bra som det sistoslutligen gick... Den här veckan som varit var helt fullspikad och utan mina hjälpstyrkor hade jag inte klarat mig, tack till er alla! Veckan började med tre natturer, så var det partylite bjudningen på onsdag, hela torsdagen var jag i Tallinn, på fredagen träffade jag en kompis på dagen och på kvällen hade vi övernattning med scouterna...kom hem på lördagen och trettio minuter senare var vi på väg på Halloween fest... Veckan blev inte heller lättare av  att Janne var borta på tisdagkväll och for på arbetsresa på onsdag morgon och kom hem på fredag eftermiddag. Idag har jag inte gjort något! Och en extra timme till på natten var inte helt fel det heller! Nu tar vi i med nya tag! Imorgon skall jag sitta på skolbänken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar