tisdag 4 november 2014

November...

Det har blivit november utan att jag märkt. Det är som jag brukar säga att jag inte hinner med...så det med allt, ingen skillnad om det gäller årstider, mode eller annat...nåja, så här på hösten kanske det är positivt, när andra "höstdeppar" har jag knappt märkt det blivit höst och vips är det vinter (...och jag saknar höstmyset...jag gillar hösten). Hur kom jag att tänka på det här då? Jo, för jag var idag och letade födelsedagspresent åt "lilla gumman" som fyller fem nästa vecka och till min stora förvåning så var butikerna fulla av julsaker, bara musiken fattades. Konstigt nog fick jag också lite "julfiilis" och började tänka att i år skall jag vara i tid så köpte faktiskt två julklappar och material till julkorten...så få se hur det går...tyvärr tror jag jag vet hur det går, men jag hoppas på ett undantag i år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar