onsdag 8 oktober 2014

Höstskor...



Jag slutar mitt senaste inlägg med orden "jag måste inse att hösten är här"...måste väl göra det, så barfota kan jag väl inte mera gå?!

Jag hör säkert till de "ovanligare" kvinnorna för jag hatar att köpa skor. Därför har jag aldrig "de rätta" och alltid är skorna helt slut slitna... Men vad kan man, någongång måste man bara köpa nya...hade faktiskt fastnat för de mörkare bruna när jag sökte ett par svarta klackskor (som jag inte hittade) till resan. Nåja...väl i butiken råkade ögonen också falla på de ljusare bruna och nu var försatt i en situation jag inte kan påminna att jag skulle varit med om förr...vilka skall jag ta?! Vilket par? Hjälp! Janne kom till undsättning och sa "ta båda"...oj så de kändes bra... Nu hoppas jag att jag har skor igen för några år framåt. Varmare är det åtminstone om tårna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar