onsdag 8 januari 2014

Nya året, år 2014

Så har vi då nytt år och jag hade redan börjat på ett inlägg om "en återblick på år 2013", men så kom jag på andra tankar...Jag lägger år 2013 bakom mig, är nöjd med det som det var och så börjar jag se framåt i stället. År 2014 är ännu ett oskrivet blad, med mycket plats för händelser, möten osv. Har en hel del saker jag skulle vilja göra och prova på, saker som blev ogjorda ifjol och nya idéer som dyker upp hela tiden.

Det nya året firade vi, familjen tillsammans, med god mat och gott vin (kolla in jansvinblogg.wordpress.com), vi spelade Farmari som barnen fått i julklapp (ett spel jag kan rekommendera åt både gammal och ung! Tack Katarina för det!) och efter det var det då äntligen dags att gå ut och smälla av nyårsraketerna och ta emot det nya året med öppna armar! Det gjorde vi tillsammans med Jannes föräldrar.

Jag vill tacka alla Bodens läsare för förra året och hoppas ni följer med ett år till!

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig och din familj.
    Följer dagligen med din blogg och kommer nog att fortsätta så.

    SvaraRadera
  2. Ska kolla in spelet och Jannes blogg. :)

    SvaraRadera