måndag 27 juli 2020

Veckan i bilder...



Förra lördagen packade jag barnen i bilen och åkte till Kitö bara för att njuta. Vi fick vänner på middag - så roligt att få sitta ner och prata medan barnen simmade och bastade. Själv tog jag ett dopp i solnedgången.


Barnen njöt av att fiska, simma, bada, åka motorbåt osv. 


På söndag kväll fick vi beskåda den finaste natthimlen jag sett på länge.



Firade namnsdag...


Pojkarna har träffat prästen för att gå igenom vad de missat samt ekiperat sig inför konfirmationen... Kanske jag också borde fundera på vad jag skall ha på mig!?


Tack till världens bästa pappa (och mamma), han överraskade mig med att ha drivit upp två gurkplantor och en tomat till mig...nu har vi smakat på de första gurkorna. Jag älskar att gå ner till växthuset och vattna...finner ro där inne.


Skogen är full av blåbär <3 , vi plockade lite och och förde till svärmor som namnsdagsgåva.


Jag försöker vara i nuet och njuta av stunden, försöker att inte tänka så mycket på den tionde augusti då min frihet upphör och jag "tvingas" tillbaka på jobb. 


Jag - tillsammans med Tristan och Alina - avslutar veckan med en skogspromenad innan bastun (har tillsvidare badat alla dagar sedan vi kom till Finland)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar