tisdag 22 oktober 2019

En ny dag...


Tänkte bara titta in som snabbast och säga att "idag ler livet igen" för den som undrar...jag hoppades igår på en bättre dag idag och det har jag fått.



Klockan är inte ens "noon" (12) ännu och jag har hunnit med att väcka och följa barnen till skolan, tömt och fyllt diskmaskinen, varit på promenad, simmat, duschat, lagt ansiktsmask, stickat några varv och lyssnat på min favorit podd. Ja, enda podden jag lyssnar på (Sjuktliv! är så glad att de är tillbaka). Nu är brownisarna i ugnen och jag har bänkat mig framför symaskinen (flyttar just datorn åt sidan) för att sy Alinas byxor klara.


Hoppas du har en bra dag du med!?

1 kommentar:

  1. Hejsan, roligt att höra att allt är bra där med er. Måste säga att jag avundas dig som får leva ett tag därborta. Dina brownisar ser goda ut- skulle passa bra till mitt eftermiddagskaffe...
    Ha en trevlig helg, här blir det Mat & Vin -mässa och lite renovering... Kraam!

    SvaraRadera