måndag 14 oktober 2019

Uppdatering...

...tiden går fort när man har roligt. Ni är säkert nyfikna på vad jag har sysslat med den senaste tiden!?
Skall ge er (och mig själv, usch så man glömmer fort) en liten tillbakablick;


Vi hade världens regnväder...lyckligtvis bara några timmar, men då vattnet var som högst nådde det till mina knän då jag stod mitt på gatan.


Vi missade min systers bröllop, är ledsen över att vi inte hade möjlighet att fira deras stora dag med dem ...men fick fira kärleken ändå, då vi var bjudna på Jannes arbetskamrats bröllopsfest. En mycket fin och lite annorlunda kväll med god mat och mycket dans, då brudparet kommer från Persien ursprungligen.


Baseballsäsongen pågår för fullt, en till två matcher i veckan...men då pojkarna, Lucas och Edvin trivs, trivs mamma också...blir bara mera spännande ju mer man lär sig...


Mamma och pappa har kommit! Jo, ni hörde rätt! Jag /vi är så glada att ha dem här och få dela vardagen med dem ett tag. Det har blivit en och annan promenad i området, lite shopping...


...och så har vi tagit dem med till beachen (Galveston)


...och Brazos state park


När vi nu ett tag fick "barnvakter" passade vi på att ta en minisemester på tumanhand, "gubben" och jag <3 till New Orleans.


Lite höst piff hann jag och mamma med innan de åkte till New Mexico för att träffa vänner...men snart är de tillbaka och vi får fira Halloween och lite tjuvstarta med Alinas födelsedagsfirande innan de åker hem.


Tack för att ni hänger med även om det blir lite glest mellan inläggen ibland.
Livet...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar