tisdag 21 juni 2016

Det är något speciellt...



...med pioner. Jag vet inte vad det är men jag slutar inte fascineras av dem. Det är vackra redan som knoppar och ännu mera magiska när de slår ut i blom. För att inte tala om doften, helt himmelsk...



Passade på att begära "fotograf" (E) när jag nu ett tag var klädd i min nya klänning...världens skönaste i sådant här väder.


Det var i lördags vi skulle på en kompis fyrtio års kalas...en regnig dag, fyra timmar tid så vad gör man!? Jo, sätter sig vid symaskinen och sätter ihop en klänning till festen... Lite fusk...för den var färdigt klippt. Och så måste jag tacka Mekkotehdas super bra mönster (som t.o.m sitter på min kropp) och enkla beskrivningarna. Den här modellen heter Selma och tyget är ett tunt viskos från Eurokangas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar