torsdag 27 november 2014

Julgatan

Jovisst lever jag och mår bra fast jag inte skrivit något på ett tag...

Jag blev så glad då det äntligen kom snö och lite julstämning började infinna sig...jag plockade faktiskt fram adventsljusstakarna i fönstren, jag som  med nöd och näppe brukar få fram dem på sent på lillajulsafton...och barnen hämtade in en lillajulsgran...som den doftade...

Tyvärr har snön nu smultit, men jag hoppas att den kommer igen... Härligt skulle det ju vara med snö till julgatansöppning, men det lär vi väl inte få.

Julgatan öppnas på traditionellt sätt här i Sibbo nu på lördagen. Det blir bl.a. tomteparad och marknad... Boden kommer att finns med där från klo 10-13, så jag hoppas jag kan hjälpa dig med lite hemgjorda julklappar?! VÄLKOMNA att titta in! Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar