onsdag 23 juli 2014

Lediga dagar...

Jag skrev i tidigare inlägg att jag ville plocka en bukett sommarblommor och det har jag gjort... Jag ville också plocka blåbär...nästan ett kilo blev det innan flugor,myggor och bromsar körde mig ur skogen. Det får bli en annan dag på nytt, för det finns blåbär. Jag ville också få trädgårdslandet rensat och det har jag fått (bara lite fuskat och inte rensat gångarna). Dessutom har vi hunnit tillbringa en dag i Brunnsparken och på Sveaborg, där passade jag på att posera med min blåvita linneklänning som jag sydde till semestern...(kan ses i följande inlägg). Det var inte ännu allt  jag/vi gjort på mina några lediga dagar...vi har även påbörjat ett litet projekt ute men det avslöjar jag inte riktig än. Ni får se bara det är klart, jag lovar! Njut av sommaren nu när den är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar