torsdag 13 mars 2014

Nog är det konstigt...

Idag skulle jag ha haft alla tiders chans att gå och shoppa och hem kom jag med tre fröpåsar och ett par arbetshandskar. Förde bilen på service idag morse, det skulle räcka ett par timmar + tvättning...super tänkte jag då passar jag på och fördriver tiden i närliggande butiker, det skall inte vara några problem! Efter en halv timme började jag redan se på klocka...efter fyra och en halv timme ringde de att den var klar... Nog är det konstigt, vanligtvis rusar tiden förbi mig och jag hinner inte ens se (och känna) på hälften av vad jag skulle vilja...idag när jag hade tid var det tvärtom.

Nu nyss hemkommen med huvudvärk och en kaffetand som värker, tänker jag njuta en liten stund till här i solen...sedan får barnen mellanmål.

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar