torsdag 1 december 2016

Första luckan...


Välkommen December, årets mysigaste månad!?! December...väntan på årets största högtid, månaden fullspäckad med traditioner, månaden fylld av tissel och tassel...väntan...stress...hög mysfaktor, dofter, musik....listan kan göras lång med vad allt skall rymmas i denna månad.



I år har jag på barnens begäran själv gjort adventskalendrarna. Eftersom det konstigt nog blev bråttom att fixa dem, (jag vet inte vem som satt in 1 December just idag i kalendern?), fick jag ta till det som fanns hemma...vitt papper och symaskin (som råkade ha svårt tråd)... Men så här efteråt kan jag tycka att det blev rätt stiliga!

1 kommentar:

  1. Hejsan, vilken fin kalender och härlig stege. Skulle vilja ha en sådan jag med ;). Hos oss är den mormor som gör paketkalender. FAst i år är det nog sista gången de två äldre barnen får...

    SvaraRadera