fredag 12 februari 2016

Ett paket på posten


Jag blev så glad då jag fann paket i postlådan!  Jovisst, jag hade själv beställt det...men titta så vackert papper. Ärligt talat låg det ett par dagar oöppnat, jag bara tittade på det (jag visste ju vad fanns inuti, trodde jag). Jag fick dock en överraskning då jag öppnade omslagspappret för där låg mina tyg insvepta i silkespapper förseglad med ett hjärta och texten "kaunis kiitos..." Tänk så glad man kan bli av småsaker! (Precis så här har jag föreställt mig att skulle packa uppköpen i "min butik" om jag någongång skulle få en...) Paket hade jag beställt från Iinu shop. Helt ljuvliga tyger väntar nu på att jag skall hinna göra något av dem...kanske något från boken som min älskade make beställt åt mig ( på Adlibris ) eller kanske blir det ett lapptäcke?! Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar