tisdag 20 januari 2015

Uggla, ängel eller gunghäst...




Den här svarta klänningen i froté låg flera dagar på golvet för att jag inte kunde bestämma mig vad jag skulle sy för bild på den... Mitt ena jag sa att det skulle vara något färggrannt (t.ex en lila prickig uggla) så det skulle passa till frökens leggingsar, men mitt andra jag tyckte det skulle vara något mera harmoniskt (t.ex. en ängel i gammalrosa/lila ton), dessutom spökade tanken om något svart-vitt-grått i huvudet också. Usch, så svårt det kan bli ibland...men det hela fick en enkel lösning...jag frågade Alina som genast sa att hon vill ha en katt! Så det blev en katt! Riktigt söt tycker jag...

Nu tillbaka till köket...imorgon skall det bli ljusparty och "Tårtkalas" för mina vänner...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar