lördag 23 november 2013

Den senaste veckan...

Hej alla läsare...roligt att ni ännu finns där fast det är en hel evighet sedan jag senast haft tid att sätta mig vid datorn. Det har varit fullt upp den senaste tiden...jag har hunnit bli gumor åt en underbar liten grabb, bakat två födelsedagskakor på beställning (tack för det!), stått värdinna för ett "ljusparty", varit och dragit ut visdomständerna, plockat blåbärs- och lingonris och mossa till julblommorna, tvättat fönster, varit och tittat på BUU-klubbens julturné osv.+ haft rätt så mycket  jobb, har inte alls hunnit sitta framför symaskinen, jovisst en mössa har jag sytt men det är allt..


Jag och min gudson


Det hände sig ett litet missöde förra veckoslutet...det fälldes en espresso i soffan...men det var egentligen bara bra för nu fick jag äntligen soffan tvättad (har en längre tid sagt att det borde göras, men...) och med det samma passade jag på att tvätta fönstrena, vilket också funnits på min "borde göras lista".


Till "ljuspartyt" hade jag bakat dessa cupcakes med dekoration inspirerad av formarna...


...och så provade jag på att göra dammsugare första gången, kanske en aning blöta men helt ok.


BUU-klubben var på julturné i biblioteket...



Kakorna till en liten (eller är man stor) fyraåring.

Det här och en hel del annat har tagit min tid sedan sist... Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar