måndag 13 februari 2017

Maja och Findus


Här går jag och släcker lampor i takt med att solen stiger över träden...Jag njuter så av ljusare dagar, den fyller mig av energi... Mycket på gång...barnen har jag fört till skolan, tvättmaskinen snurrar på, kladdkaka i ugnen (skall överraska mina 12 åringar (fyller idag) när de kommer hem), medan jag tömmer kameran på kalasbilder (får bli ett eget inlägg senare) passar jag på att skriva några rader nu då jag ändå sitter vid datorn.


Jag har fått flera saker avbockade på listan jag gjorde i föregående inlägg, men många finns ännu kvar. Lucas rum är målat, nästan alla lister på plats (skall försöka skrapa fönsterkarmarna idag)...så snart är det bara att inreda och flytta in. Alla tre söner firades med "pompa och ståt" i helgen. Har också hunnit med en gos-bus-mys stund men våra "pälsbollar" jag skrev om... Maja och Findus har flyttat in hos oss. Sååå nyfikna, busiga och livfulla krabater...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar