onsdag 12 augusti 2015

Pirr i magen

Klockan är lite över sju på morgonen och jag har redan varit vaken i två timmar... Jag tror jag har mera pirr i magen än mina barn som idag skall iväg till skolan efter sommarlovet... Tänk att tio veckor gått sedan skoldörren stängdes, tio veckor av sovmorgnar, tio veckor av att göra vad man vill... Nu skall vi tillbaka till vardagen...men pojkarna har nog väntat på att få träffa kompisarna igen så de packade alla glatt sina skolväskor igår kväll och nu börjar de vakna och stiga upp här en efter en... Men den som väntat allra mest är nog Alina. Min lilla tös skall börja förskolan. Det känns nog rätt vemodigt då alla mina barn börjar bli så stora...inga "tumis dagar" med Alina mera...

Nu skall jag gå och fixa morgonmål åt mina gullegryn och ta mig själv en kopp kaffe till!

Sätter in en bild på mina skolbarn senare om jag lyckas få en innan de beger sig iväg mot nya "äventyr"!

Klo 11 Javisst fick jag några bilder när jag skickade iväg en skock glada barn...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar