söndag 26 juli 2015

Regnet till trots

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder...

Jag känner mig tung i kroppen eller kanske närmare som ett lite framåt böjt järnspätt, men jag är glad i sinnet. Jag måste säga att jag känner mig riktigt nöjd! På förmiddagen fick jag och Janne fram vinbärsbuskarna (se på bilden vilken skillnad på före och efter).

Före...
...efter.
Efter lunch drog jag på regnkläderna för att gå och plocka lite blåbär till en kaka, men kom hem efter ett par timmar med 6l. Jag höll på att drunkna i blåbär, hela skogen är full...Stora fina blåa... Nu är de rensade och ligger i frysen. Kakan är också gräddad och väntar på att få komma med till jobbet imorgon. Det känns lite tråkigt att tre veckor har gått och semestern är till ända...men allt roligt tar slut någongång...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar