torsdag 11 juni 2015

Sommarlovs party

...jag smyger omkring här och vet inte riktigt vad jag skall hitta på, är inte van vid att vakna före barnen...men idag verkar barnen vara trötta. Kanske beror det på gårdagens party?! Pojkarna hade igår bjudit några kompisar hit för att fira sommarlov. Det var tjo och tjim och jätte skojigt verkade de ha hela dagen. På kvällen när jag gick och plockade efter dem hittade jag vattenpistoler, crocketbana, boule, tennisracket, badminton- och innebandybollar osv.



Jag hade också en härlig dag igår...13 st runt mat- och mellanmålsbordet...skoj så jag fick också lite baka och fixa till...sådant som njuuuter av. Dessutom stannade en av kompisarnas mamma och lillasyster här så jag och Alina fick också sällskap. 

Klänningen Alina har på bilden håller jag ännu på att sy...men när fösta gästerna anlände igår kom hon ner med den här klänningen på sig som inte ännu har fållen färdig...tur hade den ändå båda ärmarna... Mera bilder kommer bara den är klar.


Sommarlov! ...men var är värmen?
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar