måndag 25 augusti 2014

"Små projekt"...

Jag skrev för en tid sedan att vi hade ett par små projekt på gång på gården som jag skulle avslöja senare, nu har jag entligen fått lite bilder...

Det första var det här;
Konten som vi hade som förråd under tiden vi byggde och senare som...ja, jag vet inte vad jag skall kalla det...skräpsamling? har vi nu tömt och flyttat bort mitt från gården...




Se själv, visst ser det bättre ut!?




Jag är så glad att inte behöva se det röda "metallmonstret" varje gång jag öppnar dörren eller tittar ut från köksfönstret.

Det andra projektet;
Terassen, har vi öppnat upp...jag behöver knappast skriva något mera, ni ser vilken positiv skillnad...man ser gräsmattan, barnen som spelar fotboll, man ser trädgårdslandet, åkrarna och skogen...och mycket luftigare blev det... Jag är nöjd! Nu väntar räcket bara på lite målfärg och trappan på olja...


Före...
...efter.

Före...
...efter.

Före...
...efter.
Före...
...efter.

Före...
...efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar