onsdag 11 december 2013

Julstress

Jag brukar ofta få höra; hur hinner du med allt? men nu måste jag bara erkänna att jag inte hinner, hur mycket jag än skulle vilja... Jag har en massa drömmar och planer jag skulle vilja göra innan julen, men tyvärr hinner inte tiden till. Jag vet inte vart december månad tagit vägen? Vi har redan den 11 och jag har inte ännu hunnit öppna en enda lucka i min scoutjulkalender, inte heller fått fram adventsljusstaken fast det nästan är dags att tända tredje ljuset...så tyvärr måste jag göra alla som väntat på Bodens adventskalender och försäljning besvikna...det blir varken någon  "Johannas veranda" eller försäljning på Söderkulla gård nu före jul, inte heller några luckor att öppna. En annan gång hoppas jag...Är det något speciellt ni skulle vilja ha före jul så hör av er så kanske det går att fixa. Kram, ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar