söndag 30 december 2012

Julhelgen







...så är då julhelgen slut för det här året...vi har haft en riktigt skön jul. Jag var på jobb på julafton, så det blev en lite annorlunda jul på det viset, men det var också en upplevelse. Janne och barnen var hos svärmor och svärfar på julafton. På juldagen firade vi "julafton" med släkten, vi var sexton stycken runt julbordet i år men mitt mål är ännu att jag någongång skulle få alla samlade. Julgubben hade varit hos oss på julafton och lämnat en stor säck med paket, men vi öppnade alla paket i lugn och ro först på juldagsmorgonen. (Tänk att barnen kunde vänta...) Julannandag firade som traditionen erbjuder att på juldagen äter vi lutfisk hos mina föräldrar och tänk tomten hade varit där också med paket åt oss. I övrigt har vi haft riktigt skoj hela familjen med pulkkaåkning, skidning (första gången vi var hela familjen till spånbanan och skidade), slalomåkning och så har vi tittat på film. I morgon är det då dags för jobb igen... GOTT NYTT ÅR till alla!

...som det syns på bilderna har jag haft grönt och vitt som tema i årets juldekorationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar